احداث بزرگ‌ترین مرکز ژنتیک کشور در کرمان 

استاندار کرمان با اشاره به ساخت بزرگ‌ترین مرکز ژنتیک کشور در کرمان، گفت: ارائه خدمات پزشکی یک خدمت بسیار ویژه به مردم است. 

 جمعی از متخصصان حوزه پزشکی و خیران سلامت با هدف ساخت بزرگ‌ترین مرکز ژنتیک کشور و همچنین ساخت مرکز بزرگ سلول درمانی در استان کرمان بعدازظهر سه‌شنبه ۲۲ خرداد با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.   

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: یکی از بزرگ ترین کار‌ها، خدمت به مردم است و ارائه خدمات پزشکی، یک خدمت بسیار ویژه محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان باید به یک مرجع پزشکی و سلامت در کشور تبدیل شود، بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیای استان و نیاز مردم استان و منطقه جنوب شرق کشور به خدمات پزشکی و سلامت، راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز ژنتیک کشور می‌تواند منشأ خیر و برکت فراوانی باشد. 

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت قابل توجه استان در حوزه پزشکی و سلامت، بیان کرد: در زمینه زیرساخت نیز آمادگی همکاری لازم را خواهیم داشت. 

این جلسه با هدف ساخت بزرگ‌ترین مرکز ژنتیک کشور و همچنین ساخت مرکز بزرگ سلول درمانی در استان کرمان و کمک به ساخت بزرگ‌ترین مرکز سلامت شهرستان زرند به کمک خیریه دارالشفا امام رضا (ع) و خیریه ثامن‌الحجج (ع)  کرمان تشکیل شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.